Siteul www.poarta-ma.ro este administrat de S.C. Sticluta cu clar de luna S.R.L.. RO25102235, J40/1822/2009. Sediu social: Strada Ion Campineanu, nr 26, bl 8, sc A, ap 25, sector 1, Bucuresti
Punct de lucru: Strada Al. Ioan Cuza, nr 39, bl 4, sc D, ap 3, Slatina, Jud. Olt. Telefon 0726 943219
Accesand acest site, esti de acord cu Termenii si conditiile prezentate pe acesta pagina si esti de acord sa utilizezi acest site numai in scopuri legale.
1. Preturi
Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in lei noi, RON. Preturile sunt finale si contin TVA.
2. Comanda
Pentru a achizitiona un produs de pe site-ul poarta-ma!, acceseaza produsul dorit, apasa butonul adauga in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.
Atentie! Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail care iti confirma inregistrarea comenzii pe site. Daca in maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu ai primit acest mail, nici in Spam/ Junk/ Promotions, inseamna ca nu a fost inregistrata comanda ta. Contacteaza-ne telefonic la 0726 943219, vom incerca sa recuperam si sa finalizam noi comanda.
Atentie! Daca alegi sa iti creezi un cont de client, comanda nu se inregistreaza automat. Odata ce ai facut contul, trebuie sa finalizezi comanda si sa primesti pe mail confirmarea ei. In caz contrar, comanda nu s-a inregistrat si nu va fi livrata.
Pentru comenzile in afara Romaniei, pretul transportului va fi comunicat inainte de confirmarea comenzii, site-ul nu poate afisa pret transport extern.
3. Facturare
Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile. In cazul unei erori de sistem, daca produsul ales nu e disponibil, vei fi contactat telefonic. Factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc si va fi trimisa in colet, odata cu produsul.
4. Modalitati de plata:
4.1. Plata online, cu cardul.
Introdu datele cardului in campul dedicat. Poarta-ma nu colecteaza aceste date, plata este procesata de Stripe.
4.2. Plata ramburs.
Aceasta varianta este posibila doar pentru comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei. Vei plati curierului, la primirea coletului.
5. Livrare
5.1. Pe teritoriul Romaniei
Toate comenzile de peste 250 lei beneficiaza de livrare gratuita. Pentru comenzile sub 250 de lei, transportul costa 19 lei.
Livrarea se face prin Sameday sau Fan Curier. Daca preferi una din fime, te rog lasa-ne detaliile in campul de comentarii sau contacteaza-ne telefonic la 0726 943 219.
In cazul in care produsul exista in stoc, comanda primita pana in ora 14.00 se expediaza in aceeasi zi lucratoare (luni - vineri). Comenzile primite dupa ora 14.00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare. Dupa expedierea coletului, vei primi un mail continand si numarul de AWB.
Odata expediat coletul, livrarea depinde exclusiv de firma de curierat, termenul mediu de livrare fiind de o zi lucratoare.
6. Asistenta
Dupa primirea coletului, te putem ajuta cu sistemul de purtare sau accesoriul ales, in primele 6 luni de utilizare. Ne poti contacta telefonic sau pe whatsapp la 0726 943219 sau pe adresa de mail contact@poarta-ma.ro
7. Garantie
Produsele poarta-ma! beneficiaza de un an garantie la manopera si materiale. Daca produsul cumparat de la noi prezinta un defect, te rugam sa ne anunti cat mai curand posibil. Te vom ajuta sa il returnezi, insotit de o copie a facturii, pentru repararea sau inlocuirea lui, dupa caz.
Pentru produsele achizitionate de la unul din partenerii nostri, te rugam sa returnezi articolul magazinului din care a fost cumparat (cel trecut in factura).
Garantia poarta-ma include: cusaturi, sisteme de prindere (catarame, inele, curele), dimensiuni diferite intre produse identice (cumpararea unei marimi nepotrivite nu este acoperita de garantie); defecte de tesatura a materialului.
Uzura normala si utilizarea incorecta nu sunt acoperite de garantie. Garantia nu include: nerespectarea instructiunilor de ingrijire recomandate, rupturi, tesaturi uzate, daune cauzate de produse/masini de spalare, reziduuri sau deteriorarea produsului de la creme/pudre/produse cosmetice, etc.
In cazul in care produsul prezinta un defect, te rugam sa ne contactezi pentru a vedea daca defectul este unul inclus in garantie sau nu.
In cazul in care produsul prezinta un defect inclus in garantie, vom trimite curierul pentru a ridica produsul de la o adresa pe teritoriul romaniei. Iti vom trimite un produs similar, in functie de stocurile existente, iar costurile de transport vor fi suportate de noi. Daca un produs similar nu mai exista in stoc, poti opta pentru returnarea completa a produsului cu defect.
In cazul in care produsul prezinta un defect care nu e inclus in garantie (ex: o catarama a fost sparta in usa de la masina, o chinga a fost agatata in urma utilizarii), daca putem repara produsul, iti vom comunica si costurile operatiei. Costurile aferente transportului pentru repararea produsului stricat in urma utilizarii deficitare/ accident revin cumparatorului.
8. Retur
Ne dorim foarte mult sa fii multumit. Daca, dintr-un motiv sau altul, nu mai doresti produsul cumparat de pe siteul poarta-ma!, trebuie sa stii ca, conform O.G. 34/2014, comunicarea intentiei de returnare a produselor se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Definitii:
Produs nou- produs care nu mai are etichetele, insa este in aceeasi conditie in care a fost primit. Nu este spalat, nu prezinta urme de uzura.
Produs care nu mai poate fi catalogat ca nou este produsul care prezinta urma de uzura, are pete de saliva sau mancare, sau a fost spalat.
In cazul in care produsul este nou, suma returnata este cea de pe factura. In cazul in care produsul nu mai poate fi catalogat ca nou, dar este functional, se va percepe o taxa de restocare de 10%.
In cazul in care produsul este deteriorat si nu mai poate fi folosit in siguranta (ex: membrana anti vant a protectie de iarna este distrusa, produsul prezinta rupturi), se va percepe o taxa de restocare intre 30 si 90% din valoarea produsului. Aceasta va vi fi comunicata dupa inspectarea produsului trimis la noi.
In toate cazurile de retur, costul transportului returului este achitat de cumparator.
Pasii necesari pentru a returna produsul:
1. Ne trimiti un mail cu intentia de retur si numarul facturii sau al comenzii, in termen de 14 zile de la primirea coletului. Poti, de asemenea, completa un ticket online pentru retur, din contul tau, sectiunea Retur.
2. Ne trimiti produsul, ambalat cat mai bine, sa nu se deterioreze in timpul transportului, la adresa pe care ti-o furnizam la primirea mailului de la pasul 1. Costurile aferente transportului produsului de la tine catre noi sunt suportate de tine.
3. Dupa ce ai predat produsul curierului, ne trimiti un mail in care ne dai si contul in care sa iti returnam banii.
Odata ce produsul a ajuns la noi, il vom verifica, si daca produsul este nou, in aceeasi stare in care l-ai primit, doar fara etichete, nou, curat, nespalat, fara pete, mirosuri, etc, suma pe care ti-o vom returna este cea de pe factura.
Daca produsul nu mai poate fi catalogat ca nou (etichetele nu ne intereseaza, doar starea produsului) sau este deteriorat, atunci te vom informa asupra taxei de restocare, in functie de starea produsului.
Daca toti pasii de mai sus decurg ok, in maxim 14 zile de la pasul 1, iti vom returna banii in cont, dar nu inainte de a primi si inspecta produsul.
9. GDPR
Toate informatiile personale vor fi folosite exclusiv pentru facturarea si livrarea produselor sau actiuni de marketing si nu vor fi vandute sau transmise catre terte persoane, in alte scopuri decat cele mentionate, conform politicii noastre de prelucrare a datelor cu caracter personal, disponibila aici.
Toate informatiile de pe acest site, texte, marci si imagini, apartin SC Sticluta cu clar de luna SRL. Ele nu pot fi copiate, adaptate sau modificate pentru a fi utilizate in orice scop, cu exceptia uzului personal, non-comercial.
Sticluta cu clar de luna nu este raspunzatoare pentru daune sau pierderi suferite ca umare a utilizarii informatiilor sau produselor prezentate pe site.