Regulamentul concursului
La concursul Poarta-ma!® – Hai la joaca! pot participa cetateni romani in varsta de peste 18 ani, care detin deja un produs Poarta-ma!® si au un cont pe reteaua de socializare Facebook.
Concursul se desfasoara in perioada 23 august – 9 septembrie.
Inscrierea (23-26 august 2018)
Formeaza o mini echipa de doua persoane, una din Bucuresti, una nu si alegeti-va un nume.
Bucuresti inseamna o persoana care se poate deplasa cu usurinta in, sa zicem, un parc mare din Bucuresti, pentru a cauta un indiciu, sau la, sa zicem, un Baby Boom :). Pentru a doua persoana, dominiciliul in Romania nu este obligatoriu, insa toate premiile se vor livra exclusiv pe teritoriul Romanei. A doua persoana nu poate avea domiciliul tot in Bucuresti.
Numele poate fi oricat de lung sau scurt, insa oricat de multe suparari am avea, va rugam sa folositi caractere speciale sau cifre in cazul in care numele grupului contine cuvinte potential banabile de Facebook.
Anunta echipa (numele celor doi membri, orasele lor si numele echipei) printr-un comentariu la subiectul dedicat pe grupul Poarta-ma!® – babywearing si mai mult. Este suficient ca un singur membru al echipei sa posteze, cel de-al doilea va fi tag-uit in postare. Posteaza o poza cu tine pregatita de concurs pe wall-ul tau sau pe Instagram, folosind hashtag-urile #poarta_ma #poartama #hailajoaca #haisitu #iesidincasa (fiecare membru al echipei trebuie sa posteze poza pe wall-ul propriu). Toate pana pe 26 august 2018, ora 24:00, cand inscrierile sunt oficial inchise.
Poti fi membru intr-o singura echipa, iar numele a doua echipe diferite nu pot fi la fel.
Un admin va valida fiecare echipa printr-un reply la comentariul cu datele de identificare ale echipei (verifica sa fi facut toti pasii, altfel intrarea nu va fi validata) si in acest moment esti oficial inscrisa in joc :).
*Inscriindu-te in joc, esti de acord sa folosim pozele trimise de tine pe retelele de socializare si/sau pe site-ul Poarta-ma!®.
Desfasurarea concursului.
Concursul are 3 etape, dupa cum urmeaza:
Etapa 1: Zicatoarea (28-30 august 2018)
1.1. Fii atenta la ce postam pe site, pagina de Facebook si pe Instagram. In urmatoarele zile vom posta mai multe imagini care te vor ajuta sa gasesti zicatoarea.
1.2. Fiecare membru al echipei isi va face cate un selfie care trebuie sa aiba legatura cu zicatoarea, iar produsul Poarta-ma!® trebuie sa apara in poza.
Pozele trebuie sa fie insurorite. Sau infratite :). Daca indiciul este “pasare”, amandoua pozele ar trebui sa aiba fie acelasi tip de pasare, fie aceeasi culoare de pasare, fie pasarea in acelasi loc.
1.3. Posteaza poza pe wall-ul tau folosind hashtag-urile concursului.
1.4. Posteaza un colaj cu cele doua poze pe grupul Poarta-ma!® - babywearing si mai mult, la subiectul dedicat, pana la 30 august, ora 24:00. Daca nu e evidenta pentru oricine legatura cu zicatoarea, poti posta si un text alaturi de colaj.
Un admin iti va valida intrarea, ceea ce inseamna ca tocmai ai trecut de etapa 1 :).
Etapa 2: Cu cat mai multi, cu atat mai bine (1-3 septembrie 2018)
In etapa a 2-a, echipele se maresc. O echipa poate avea 4 sau 5 sau 6 membri ( *LE ). Cei 4 membri vor fi din doua echipe din etapa 1, unite. Puteti lua alti membri, doar din afara Bucurestiului, in cazul in care cineva a ramas pe dinafara sau a dorit sa se inscrie in concurs prea tarziu. Echipele din faza 1 nu se pot diviza. Daca o echipa din faza 1 a ramas fara pereche, atunci, pentru a continua in concurs, trebuie sa mai adauge 2 sau 3 persoane, care nu au facut parte din etapa 1.
Veti avea nevoie si de un nume nou, dar aici va scutim de efort si doar veti alatura cele doua nume deja existente. Daca iese echipa FloriceleleBursucii sau HaiRomaniaIubimPoarta-ma, asta aveti, cu asta defilati. De-abia astept sa vad. :D
Postati un comentariu la postarea dedicata inscrierii in etapa a 2-a, pe grupul Poarta-ma!® - babywearing si mai mult, cu echipa noua. Membrii (cu tag catre ceilalti) si numele noii echipe. Postati pe wall-ul propriu sau pe Instagram un selfie cu voi pregatite pentru etapa 2, insotit de hashtag-urile concursului.
Un admin va valida fiecare echipa noua si sunteti gata de lucru.
Vom anunta, pe pagina de Facebook, locatiile din Bucuresti unde am plantat indicii. Ele vor fi in parcuri mari sau zone usor accesibile din centrul Bucurestiului.
Aveti la dispozitie doua zile pentru a culege un indiciu, oricare din ele. Il gasiti, va faceti un selfie cu el, apoi il lasati in acelasi loc, sa il poata gasi si altii.
Trimiteti poza cu indiciul echipei voastre si apoi ganditi o serie de selfiuri (minimum 1/persoana) cu indiciul si produsul Poarta-ma!®. Fiti creative. Este foarte posibil sa acordam bonusuri pentru creativitate. :D
Cand sunteti multumite de rezultatul final, postati pozele/ colajul/ ceatifacutvoiacolo pe grupul Poarta-ma!® - babywearing si mai mult, la subiectul dedicat pozelor etapei a doua. In reply-uri la acelasi comentariu, lasati si poza cu indiciul. Postati pozele si pe wall-urile proprii sau pe Instagram, cu hashtag-urile concursului. Toate nu mai tarziu de 3 septembrie 2018, ora 24:00. Un admin va valida intrarea si sunteti practic gata, ati castigat :D.
Etapa a 3-a. Vino sa-ti ghicesti premiul la BabyBoom. (6-9 septembrie 2018)
Una din membrele din Bucuresti se va sacrifica in acest ultim act de curaj pentru echipa. Va veni la standul nostru la BabyBoom (6-9 septembrie, Romexpo - pavilionul A, in intervalul 10:00-19:00. Joi si vineri intrarea este libera, sambata si duminica intrarea costa 10 lei) si va extrage premiul pentru intreaga echipa. Poate cea mai grea sarcina a concursului va fi sa desemnati cea mai norocoasa persoana din echipa pentru a extrage premiul. Ce premiu? Imediat.
Premiile.
In cadrul Baby Boom, 6-9 septembrie, vom avea special amenajat, la standul Poarta-ma!®, cutia cu premii. Cutia va contine un numar de bilete egal cu numarul de echipe ce au trecut in etapa a doua + 10%. Cutia va contine:
- Minim 1 bilet cu un cevreitu
- Minim 1 bilet cu o Luna la alegere (Evo, Standard sau Mare)
- Minim 1 bilet cu o protectie de iarna la alegere
- Minim 1 bilet cu o borseta la alegere
Absolut toate biletele vor fi castigatoare.
Lista completa a biletelor ca si valoarea cumulata a premiilor va fi actualizata aici odata ce avem numarul final de participanti.
Membrul desemnat pentru ridicarea premiului va veni la stand, ne va spune numele echipei si al membrilor, va astepta cateva minute pana cand una din noi va verifica daca echipa se califica pentru a extrage un bilet (i-au fost validate intrarile si in etapa 1 si in etapa a 2-a si este, intr-adevar, un membru al echipei) si va extrage un bilet din cutia magica.
Daca biletul spune, sa zicem, 1 cevreitu, fiecare membru al echipei va fi castigat cate un produs la alegere, din ce avem in stoc :).
Acel membru al echipei care a venit la BabyBoom, va pleca cu premiul sau si poate ridica si alte premii ale echipei, daca doreste.
Ceilalti membri din Bucuresti sunt asteptati sa isi ridice premiile, fie de la BabyBoom (6-9 septembrie, Romexpo - pavilionul A, in intervalul 10:00-19:00), fie de la showroomul Poarta-ma!® (Calea Dorobanti, nr. 47B, de luni pana vineri in intervalul 10:00-17:00) pana la data de 12 septembrie, ora 17:00.
Castigatorii din provincie ne vor comunica premiul ales printr-un mesaj pe pagina de Facebook (in care este specificat numele castigatorului, numele echipei, premiul dorit, adresa completa si numarul de telefon) pana la data de 12 septembrie, ora 17.00. Noi ne vom ocupa de trimiterea premiilor, pe teritoriul Romaniei, prin Posta Romana sau Fan Courier, pana cel tarziu 14 septembrie.
Premiile nerevendicate pana la 12 septembrie 2018, ora 17.00 nu mai sunt valabile dupa aceasta data.
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.