1. Comanda

Pentru a achizitiona un produs de pe site-ul poarta-ma!, acceseaza produsul dorit, apasa butonul adauga in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.     

Atentie! Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail care iti confirma inregistrarea comenzii pe site. Daca in maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu ai primit acest mail, nici in Spam/ Junk/ Promotions, inseamna ca nu a fost inregistrata comanda ta. Contacteaza-ne telefonic la 0766 05 85 15, vom incerca sa recuperam si sa finalizam noi comanda.


Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.                            

Atentie! Daca alegi sa iti creezi un cont de client, comanda nu se inregistreaza automat. Odata ce ai facut contul, trebuie sa finalizezi comanda si sa primesti pe mail confirmarea ei. In caz contrar, comanda nu s-a inregistrat si nu va fi livrata.


2. Facturare

Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.  In cazul unei erori de sistem, daca produsul ales nu e disponibil, vei fi contactat telefonic. Factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc si va fi trimisa in colet, odata cu produsul. 


3. Modalitati de plata: 

3.1. Plata online, cu cardul.

Introdu datele cardului in campul dedicat. Poarta-ma nu colecteaza aceste date, plata este procesata de Stripe.  

3.2. Plata ramburs.

Aceasta varianta este posibila doar pentru comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei. Vei plati curierului, la primirea coletului.