Toate produsele aflate la promotie beneficiaza de un pret special, afisat pe site, in limita stocului disponibil si doar pana la finalul promotiei BLACK FRIDAY, adica ora 24:00 a zilei de vineri, 12.11.2021.


COMANDA SI LIVRARE


1. Comanda

Pentru a achizitiona un produs de pe site-ul poarta-ma!, acceseaza produsul dorit, apasa butonul adauga in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.

Atentie! Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail care iti confirma inregistrarea comenzii pe site. Daca in maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu ai primit acest mail (verifica si in spam, oferte, etc), inseamna ca nu a fost inregistrata comanda ta. Daca nu esti sigura daca s-a inregistrat comanda sau nu, te sfatuim sa o mai plasezi o data. Ne poti contacta ulterior pentru a o anula, sau te vom contacta noi daca vom gasi comenzi dublate, insa este posibil sa nu mai gasesti produsul in stoc pana iei legatura cu noi. 

Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.

Atentie! Daca alegi sa iti creezi un cont de client, comanda nu se inregistreaza automat. Odata ce ai facut contul, trebuie sa finalizezi comanda si sa primesti pe mail confirmarea ei. In caz contrar, comanda nu s-a inregistrat si nu va fi livrata.


1.2 Modificari comanda 

Daca ai uitat sa adaugi un produs la comanda ta, te rugam plaseaza o comanda noua. Noi vom trimite toate comenzile pe acelasi nume si cu aceeasi adresa de livrare impreuna. 

Daca siteul ti-a adaugat automat costuri de transport pentru fiecare comanda noua, insa tu vei beneficia de un singur transport (pentru ca iti trimitem toate produsele deodata), atunci iti vom recalcula comanda, eliminand costurile extra pentru transport. 

Pentru orice alte modificari ale comenzii, te rugam sa ne contactezi telefonic cat de repede posibil. Odata ce coletul a plecat de la noi, nu vom mai putea modifica comanda ta.

Avand in vedere ca stocurile sunt limitate, tine cont de faptul ca putem scoate produse din comanda ta, insa nu putem adauga produse manual. 


2. Facturare

Factura se va emite dupa confirmarea existentei produselor in stoc si va fi trimisa in colet, odata cu produsul. 


3. Modalitati de plata:

3.1. Plata cu cardul.

Completeaza datele cardului in campul dedicat. Daca doresti livrarea la alta adresa, vom presupune ca este un cadou si nu vom pune factura in colet.


3.2. Plata ramburs.

Aceasta varianta este posibila doar pentru comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei. Vei plati curierului, la primirea coletului.


3.3. Plata cu link de plata.

Daca ai plasat o comanda si ai bifat, din greseala, plata ramburs, desi doreai sa platesti cu cardul, ne poti contacta telefonic dupa plasarea comenzii. Daca inca nu am expediat coletul tau, iti vom trimite un link de plata. Vei plati suma exacta, direct pe siteul procesatorului de plati.


Daca ai plasat o comanda si ai uitat sa adaugi un produs in cos, de BLACK FRIDAY e cel mai sigur sa plasezi o noua comanda pentru produsul uitat. Noi iti vom trimite comenzile impreuna si nu ai de ce sa platesti transport extra, insa siteul iti va adauga transportul automat la a doua comanda, daca nu depaseste pragul pentru transport gratuit. In acest caz, ai doua variante. 

1. Platesti cu cardul a doua comanda si iti vom returna diferenta, in momentul in care ajungem la procesarea comenzii tale.

2. Selectezi plata ramburs si ne lasi un comentariu, la plasarea comenzii, pentru a comasa comenzile si a pune plata cu cardul si pentru a doua comanda. Daca nu am expediat deja coletul, te vom contacta, cand ajungem la procesarea comenzii tale, si iti vom trimite un link de plata. Platesti direct pe siteul procesatorului de plati suma exacta. 


4. Livrare

4.1. Pe teritoriul Romaniei

Toate comenzile de peste 250 lei beneficiaza de livrare gratuita. Pentru comenzile sub 250 de lei, transportul costa 19 lei. 

Toate produsele comandate de la noi in ziua de BLACK FRIDAY - 12.11.2021 - vor fi expediate in perioada 12-19 noiembrie 2021. Facem tot posibilul sa expediem toate comenzile cat mai repede.

Odata expediat coletul, livrarea depinde exclusiv de firma de curierat (Fan Courier sau Sameday). Termenul mediu de livrare este de 24-48h, insa tine cont ca in aceasta perioada sunt preconizate intarzieri ale firmelor de curierat.


4.2. In afara Romaniei

De BLACK FRIDAY nu putem livra comenzi in afara Romaniei.


5. Returnarea produselor

Ne dorim foarte mult sa fii multumit. Daca, dintr-un motiv sau altul, nu mai doresti produsul cumparat de pe siteul poarta-ma!, iata cum trebuie sa procedezi:

Conform O.G. 34/2014, comunicarea intentiei de returnare a produselor se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fara nici o explicatie. Notificarea se va face in printr-un email expediat de tine la adresa [email protected], care trebuie sa contina informatii despre produsul returnat si numarul facturii fiscale aferente comenzii plasate.

Daca produsul este in stare perfecta (ai decis ca nu iti place culoarea sau modelul) si il expediezi la noi in 14 zile de la comunicarea intentiei de retur, vei primi inapoi contravaloarea comenzii, adica suma pe care o regasesti pe factura. Costurile aferente transportului produsului de la tine catre noi sunt suportate de tine. Contravaloarea produsului va fi rambursata in maxim 14 zile de la notificarea returului prin e-mail, insa nu inainte ca produsul sa ajunga la noi.

Daca produsul a fost spalat, purtat, patat, sau are semne vizibile de uzura, se va percepe o taxa de restocare de 10%.

Pentru mai multe informatii legate de procedura de retur, trimite un mail la adresa [email protected], sau suna la 0726943219.


6. Garantie

Produsele poarta-ma! beneficiaza de un an garantie la manopera si materiale. Daca produsul cumparat de la noi prezinta un defect, te rugam sa ne anunti cat mai curand posibil si sa il returnezi, insotit de o copie a facturii, pentru repararea sau inlocuirea lui, dupa caz.

Pentru produsele achizitionate de la unul din partenerii nostri, te rugam sa returnezi articolul magazinului din care a fost cumparat (cel trecut in factura).

Garantia noastra include:

*cusaturi;

*sisteme de prindere (catarame, inele, curele);

*dimensiuni diferite intre produse identice (cumpararea unei marimi nepotrivite nu este acoperita de garantie);

*defecte de tesatura a materialului.

Retine ca uzura normala si utilizarea incorecta nu sunt acoperite de garantie. Garantia nu include:

*nerespectarea instructiunilor de ingrijire recomandate de poarta-ma!;

*rupturi;

*tesaturi uzate;

*daune cauzate de produse/masini de spalare, reziduuri sau deteriorarea produsului de la creme/pudre/produse cosmetice, etc.