Comanda si livrare

COMANDA 17.11.2017 BLACK FRIDAY

Toate produsele aflate la promotie in data de 17.11.2017 pot fi comandate in limita stocului disponibil.

 

Produsele beneficiaza de pret special intre orele 00.00 si 24.00, in ziua de vineri, 17.11.2017, in limita stocului.

 

Produsele comandate vineri, 17.11.2017 vor fi expediate in perioada 17-24.11.2017. Odata cu expedierea comenzii veti primi un e-mail cu AWB-ul coletului pentru a putea urmari expeditia pe siteul Fan Curier. Odata plecate de la noi, produsele sunt preluate de Fan Curier care este singurul in masura sa va raspunda la intrebari despre starea expeditiei. Din experienta anilor trecuti, in perioada Black Friday, Fan curier depaseste termenul obisnuit de livrare, de 24-48h.

Produsele comandate vineri, 17.11.2017, cu ridicare din showroom, vor putea fi ridicate NUMAI dupa confirmarea pregatirii comenzii. Odata ce comanda dvs. este pregatita, va vom contacta telefonic pentru a va informa ca puteti ridica comanda din showroom. Daca nu va putem contacta telefonic, veti primi confirmarea pe mail.

 

Odata ce ati primit confirmarea, comanda dvs va putea fi ridicata din showroom in termen de 3 zile lucratoare. Daca nu ridicati comanda in primele 3 zile lucratoare dupa confirmarea pregatirii coletului dvs., comanda va fi automat anulata.

Vineri, Sambata si Duminica, 17-19.11.2017, showroomul este INCHIS iar aceste zile nu se contorizeaza ca si zile lucratoare.

 

De luni, 20.11.2017, showroomul va fi deschis cu program normal, 10.00-17.00.

 

Odata ce un produs este out of stock, posibilitatea ca el sa reapara in stoc in aceeasi zi, vineri, 17.11.2017, este extrem de mica. Se poate intampla, totusi, daca o comanda este anulata. Procesarea comenzilor anulate se face manual, deci poate exista o diferenta destul de mare de timp intre anularea comenzii si reaparitia produsului anulat in stoc.

 

Majoritatea codurilor de reducere si vouchere nu se pot folosi pentru a achizitiona produsele aflate in reducere de Black Friday, in data de 17.11.2017. Se pot folosi, insa, cardurile cadou.


1. Comanda

Poti cumpara produsele poarta-ma! direct de pe site, din showroom, sau de la unul din distribuitori.

Pentru a achizitiona un produs de pe site-ul poarta-ma!, acceseaza produsul dorit, apasa butonul adauga in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.     

Atentie! Dupa efectuarea comenzii, vei primi un mail care iti confirma inregistrarea comenzii pe site. Daca in maxim 10 minute de la plasarea comenzii nu ai primit acest mail, inseamna ca nu a fost inregistrata comanda ta.
Mesajul de confirmare reprezinta inregistrarea comenzii in sistem, dar nu si obligativitatea onorarii acesteia. Comanda va fi procesata si livrata in functie de stocurile disponibile.                            

Atentie! Daca alegi sa iti creezi un cont de client, comanda nu se inregistreaza automat. Odata ce ai facut contul, trebuie sa finalizezi comanda si sa primesti pe mail confirmarea ei. In caz contrar, comanda nu s-a inregistrat si nu va fi livrata.

2. Facturare

Factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsul. Daca ai ales plata in avans, vei primi factura pe mail. Ai 48 h la dispozitie pentru a face plata. Coletul va pleca la tine dupa confirmarea platii.

3. Modalitati de plata: 

3.1. Plata in avans.

Vei primi, pe e-mail, o factura proforma pe care o poti achita la orice unitate Banca Transilvania, on-line prin transfer bancar, sau on-line prin Pay-Pal. 

Iti recomand aceasta varianta pentru produsele cadou. Daca doresti sa trimiti cadoul direct, completeaza datele expeditorului in campurile adresade livrare. Coletul nu va contine factura. 


4. Livrare

Toate comenzile de peste 250 lei beneficiaza de livrare gratuita, in aria de acoperire Fan Courier. 

Pentru comenzile sub 250 de lei, transportul costa 12 lei, in aria de acoperire Fan Courier si, in afara ariei de acoperire Fan Curier, se va percepe o taxa suplimentara/ kilometru, care va va fi comunicata telefonic inainte de expedierea comenzii.

In cazul in care produsul exista in stoc, comanda primita pana in ora 14.00 se expediaza in aceeasi zi lucratoare. Comenzile primite dupa ora 14.00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare, in functie de stocul disponibil.

Odata expediat coletul, livrarea depinde exclusiv de firma de curierat (Fan Courier). Termenul mediu de livrare este de 24h.

Pentru urgente ne poti contacta telefonic. Vom face tot posibilul ca pachetul sa ajunga la tine la timp. 

Daca te afli in afara tarii, transportul se poate face printr-o firma de curierat international sau Posta Romana, cheltuielile de trimitere fiind suportate de tine. Te sfatuim sa soliciti asigurarea coletului, daca alegi sa fie expediat prin Posta Romana

Comenzile internationale se achita in avans, prin transfer bancar in conturile noastre de RON sau EURO, sau prin PayPal. Te vom contacta pe email dupa plasarea comenzii, pentru a te informa privind costul final al transportului, pentru care trebuie sa iti dai acordul. Tot atunci vei primi factura finala pentru comanda ta.


5. Returnarea produselor

Ne dorim foarte mult sa fii multumit. Daca, dintr-un motiv sau altul, nu mai doresti produsul cumparat de pe siteul poarta-ma!, iata cum trebuie sa procedezi:

Conform O.G. 34/2014, comunicarea intentiei de returnare a produselor se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fara nici o explicatie. Notificarea se va face in printr-un email expediat de tine la adresa alexandra@poarta-ma.ro, care trebuie sa contina informatii despre produsul returnat si numarul facturii fiscale aferente comenzii plasate.

Daca produsul este in stare perfecta (ai decis ca nu iti place culoarea sau modelul) si il expediezi la noi in 14 zile de la comunicarea intentiei de retur, vei primi inapoi contravaloarea comenzii. Costurile aferente transportului produsului de la tine catre noi sunt suportate de tine. Contravaloarea produsului va fi rambursata in maxim 14 zile de la notificarea returului prin e-mail, insa nu inainte ca produsul sa ajunga la noi. 

Daca produsul a fost spalat, purtat, patat, sau are semne vizibile de uzura, se va percepe o taxa de restocare de 10%. 

Pentru mai multe informatii legate de procedura de retur, trimite un mail la adresa alexandra@poarta-ma.ro, sau suna la 0726943219.

6. Garantie

Produsele poarta-ma! beneficiaza de un an garantie la manopera si materiale. Daca produsul cumparat de la noi prezinta un defect, va rugam sa ne anuntati cat mai curand posibil si sa il returnati, insotit de o copie a facturii, pentru repararea sau inlocuirea lui, dupa caz.

Pentru produsele achizitionate de la unul din partenerii nostri, va rugam sa returnati articolul magazinului din care a fost cumparat (cel trecut in factura).

Garantia noastra include:

*cusaturi;

*sisteme de prindere (catarame, inele, curele);

*dimensiuni diferite intre produse identice (cumpararea unei marimi nepotrivite nu este acoperita de garantie);

*defecte de tesatura a materialului.

Retineti ca uzura normala si utilizarea incorecta nu sunt acoperite de garantie. Garantia nu include:

*nerespectarea instructiunilor de ingrijire recomandate de poarta-ma!;

*rupturi;

*tesaturi uzate;

*daune cauzate de produse/masini de spalare, reziduuri sau deteriorarea produsului de la creme/pudre/produse cosmetice, etc.





SaveSave SaveSave